Çocuk nickleri

Çocuk nickleri , ağlama nickleri , msn nickleri
Çocukluğumu doya doya yaşadım, oyuncaklara ihtiyacım yok !!

Hep içine atan, hiçbişeyi kafasına takmıyo gibi görünen, MutluluK rolü oynayan kız, artık rolünü iyi oynayamıyor ..

umRumDıŞıSıN ( :

BöÖö (: MutSuzLuk bana yakısmıyor (:

1 cümlelk yanımdaydın zaten
Şimdi eksik bir cümLe gibi yarımım


mutLuLuk bnmLe sakLambaç mı 0ynu0r? ELma desem çıkar mı ?

Çocuk nickleri , ağlama nickleri , msn nickleri
Gözümü boyamaya çalışma! Benim dünyam zaten rengarenk 😉

Keşke çocuk olsam da, sdece düştüğümde canım yansa =(

¿•¿..Küçükken Daha Mutluydum Ben..Nerden Çıktı Bu Büyümek Durup Dururken..¿•¿

Fondötenle kapanmıyor acılar !!

Hayatıma fön çeksem düzelir mi ki ?!

Beynindeki topiklerin mozaikleri tamamlandımı ¿ (.

8’den sonra 9 gelse de 10’suz bırakma kendini

Çocuk nickleri , ağlama nickleri , msn nickleri
Benimle tanışmak mı istiyosun ?
Zeki olmalısın ..
Beni yakalamak mı istiyosun ?
Hızlı olmalısın ..
“Ben” mi olmak istiyosun ?
Şaka yapıyor olmalısın xD xD

Etiketler: , , , , ,

3 Yanıt to “Çocuk nickleri”

  1. ebru Says:

    heyyy bunlar çok güzel 4de giden birisi için yaşa uygun deil ama çok güzel bayıldım

  2. defne Says:

    ya hepsi birbirinden güzel yane çok beğendim süpermiş kim yaptıysa yazdıysa yane birazcık daha yazsın o kadar beğendim hele birine bayıldım koptum yane

  3. abiye modelleri Says:

    ya çok güzel bu nickler kim yazdıysa helal olsun yaa…

Bir Cevap Yazın

