Aşk nickleri

Aşk nickleri , güzel msn sözleri , msnekstra

kim sewmi$
kim öLmü$ .. benim kadar..

Sevdiğim şeyLer
En sevmedikLerim oLarak;
kaLdı geride..
SevmedikLerimse
en çokkk sevdikLerim oLarak;
eLimde!
Aşk nickleri , güzel msn sözleri , msnekstra

Kaybedilen Her Bi Öz
Sarfedilen Her bi Söz
Ağlamaklı Her bi Göz
Bir Kördüğüm Oldu.
Çözebilirsen Hadi Çöz…

Biliyorum HAYATIMIN EN BÜYÜK YALANCISI….yine en büyük numaranı yapıyorsun.Biliyorum tamam BENİ SEVİYORSUN…

Né GîzéM ñEdE S|r
BùtúN mucizeler İ¢iMÌzDè sÅklıdı®

… düğüm oldu hikayemiz , makas onu kesti ! ipi tutan ellerimiz neden bu kadar acı çekti ?

Aşk nickleri , güzel msn sözleri , msnekstra
haYat nedirKi aNNe.? bir oYuN, bir MasaL değiLmi.? kırıLdı baq oYuNcaqLarıM. öMrüM biTti, sevdaM bitti. beN hiç büYüMedimki.!

Kim Tanrı kıLdı ki seni
“Yaşamını senden aLacağım” diyebiLiosun !

Dün KalBimé GİRén HırsIz, TüM “DéğérLİ” SéyLeRİ, İnsanLAra OlaN
GüVéniMİ aLIp “HoŞCAkAl” Déyip GiTTi…

Suyα yαzı yαzmαk gibi seni sev*mek .♥

Etiketler: , , , ,

3 Yanıt to “Aşk nickleri”

  1. selen Says:

    süper msn nickleri bayıldım..

  2. rumeysa Says:

    ßence güsel ama ßiras azz :S

  3. kolera_lora Says:

    bende bayıldım BAYILDIM süperlerrr

Bir Cevap Yazın

