Yeni msn nickleri

Yeni msn nickleri , msn nickleri , nickler , garip msn sözleri
GŌzüмü kıRpı0ruм s0иu oLмaŷan kaRanLıqa…•CiLvé yaPı0ruм écєLé….! kuŷRuk saLLıorum âżŖâiĿ’є

FคzLค ЯคhคтıZ..! ЯคhคтSız єdєЯмί..? єTsє βίLє FคяKєdєЯ мί! ¿

SeN BnM FaRkImI FaRk eDeMeDiN !! AmA ArTıK FaRkEtSeNdE fark etMeZ !! ÇüNkÜ BnM FaRkImI FaRkEdEnLeR SeNdEn çOk fArKLI !!

Yeni msn nickleri , msn nickleri , nickler , garip msn sözleri

İtiraf EttiM KendiMe; Seviyormuşum MeĞeR Diye..Sonra GüLdÜm HaliMe ÇoCuK MuSuN KıZıM DiE

ÖzLeMeYi sAyEnDe çOk iYi bILSeM De aRtIk çOk gEç nE BeN DöN DiYeBiLiRiM SaNa nE De sEn dÖnEbILIrSiN GeRiYe.

AğLayp inLeyp hiç aCı Çekme!Bir aNda GönLündeN SiLiver GitSin..Aldırma ArdınDan ağLyaN Benim..Komik Bir Fıkra Gibi GüLüvr Gitsn!!

EğEr bIr gÜn gRuRuNu yEnIp,bAnA GeRi dÖnMeK IsTeRsEn sAkIn dÖnMe,çÜnKü sEnIn gRuRuNuN BiTtIğI YeRdE BeNiM GrUrUm bAşLaR

Yeni msn nickleri , msn nickleri , nickler , garip msn sözleri

A”cıya “Ş”ikayetsiz “K”atlanmak=AŞK

Ayıq oL PaNiq YaPmA RahAt oL ßaq daLgana $u 3 GünLüq DünYa Ne SanA KaLıR Ne ßana ..!!!

bizi ESKİLER tanır YENİLER örnek alır,SORANLARA yalanız BİLENLERE kralız BİLMEYENLEREDE FALANNNNNNN FİLANNNNNNIIIIZZZZZ…..
Yeni msn nickleri , msn nickleri , nickler , garip msn sözleri

Niye agliyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin coçuğu için degermi dediler, megerse degmezmis..

Yeni msn nickleri , msn nickleri , nickler , garip msn sözleri

Etiketler: , , ,

4 Yanıt to “Yeni msn nickleri”

  1. oya Says:

    sufey yha manyaq olmus

  2. mart Says:

    bayıldım süperler

  3. neşe Says:

    süper baYILDIM bunları yazanla yatmak istiyorum

  4. tuana Says:

    cok super olmus ya

Bir Cevap Yazın

