Yeni msn nickleri

Yeni msn nickleri

?? Dualar olmasaydı kim koyardı kalleş iblisi ? Kalbim ak da pak da desen yüzünden yansır pisliğin..

qaybettiklerim olmadı vazqçtiqlerim oldu…

‘ HeRKeSiN iSTeDiĞiNi YaPaBiLeCeĞi BiR YeRDe HiÇ KiMsE İsTeDiĞiNi YaPaMaZ..

( * .. * ) ma$aLLar anLa†irim.qahramani ßén déiLim biLméyé çaLis†iqça qayb醆iginiM.[!] ❤ <3********************************

k0rkMadan sewSeq mudLu oLur muyduK sewmei ßiLseK KurtuLur muyduK.. !

kiMe dOkunuR eLLeriM Kimİ gÖrüR göSleriM öLüm çıKar karŞımA yiNé SEN deriM..

Yeni msn nickleri

•Ayrılık dedĞn böle olmalıydı..Herkeste biraz pişmanLk..Birbirimize karşı olmasa da yaşanıLmışLğa olmaLydı düşmanlık.¦

Ben saNa KoşTuKça sEn hEp canıMı yaKtıN..Ne KaDar Da FarkLıydıN yaLaNcı NasıL Da iNanDıM ….!!!!********

bAzEn GöZlEr YalAn SöYlüOr Cok ÖZlEdİn Ya wEdA EdİyoR sİtEMlE YIpRaNMIş yArAlı KAlBİm yÜküNe bİr yÜk dAhA KaTIyor

Yeni msn nickleri

?a?a ???a???ş ?i? ??L?aca??? çöz?é?é çaL?ş???ça, içi?dé ?a???L?????

BundaN Böyle SesiMi unuT YüzüMü unuT İsmimi Unut Söz wer Bana Geri DönmeyeceKsin Bir Kez olsun Şu sözünü TuT

nasıldır geceleri aşk şarkıları dinleyip bunalıma girmek bilirmisin o 4 duvar arasında bi sen bide sigaran

Hiç Bişhe Eskisi Gibi Olmıcaq Yada Eski Hiç Bir ŞEy Gibi !!

Uçddu qiTti Aşkımız ! Bmuydu Sonumuz Bilmem Belki Böle Daha Mutluyuz

Hayatımda İlq Kes Bir ÇifT Göz O Gün Bana Aşkı AnLattı..

ÇoK üZgNm sdCe SarhoŞkn söyLrm Sni SevdGmi…XP

Yaramaz Çoçuqlar Gibi GözYaşım Aqmaz.. x(

O qitti qelmesin Halimi BiLmesin

Yeni msn nickleri

************************************SeNinLe ßirLikTe KaYboLaNlaRı ArıYoRuM ßa$ka $eyLerDe…!!!************

Séfméyé énqéL diiL mésaféLéR.. qéçici ßu ayRıLıq…. ßir rüya farzét.. Sonunda zaféR bisim oLjak SabRétt..

İStemesmiim Sefmeyi Hiç Ama Napiim Kalbim Bi *** İçimdeki *** BıraKMA Benii Hiiiç xD

ÇoK GeÇ, KoKuN DeGiSmiŞ.ÇoK GeÇ, BaŞKa TeNLeRiN TeRi DuRuyoR üZeRiNDe .ÇoK GeÇ, DudKLaRiN eSKiSi GiBi Bir ÇoCuK KaDaR MaSuM DeGiL

Sewgim Sınırsız ama anLayabiLene .. DostLuğum sonsuz ama payLa$aßiLene ..

Yaklaş bana yanmassın!…Yansanda o senin içinde yangın

Yeni msn nickleri
Şu an akılna düştüm,aklın yolu birdir dedim yürüdüm.
Mevzum nedir anlarsın,arzum sana yalvarsın.
Şu an kendimi gördüm,küçüldükçe küçüldüm. Eyvah!…

Yeni msn nickleri

Etiketler: , ,

Bir Yanıt to “Yeni msn nickleri”

  1. ulaş Says:

    duğanla doğmadımki bedduanla öleyim

Bir Cevap Yazın

