Yeni msn nickleri

Yeni msn nickleri

Kaybetim seni be güzelim! Kaybetim! Türkü, türkü oldu ismin…. hic durmadan söylerim. Hic durmadan sayiklarim. Hic durmadan….

Her sey yalan! Benim hayatimda tek gerçek sensin…

Namimizin büyüklügü, dostlarimizin büyüklügündendir.

A$k bir sudur
iç iç kudur
A$k bir vi$ne
iç iç ki$ne
a$k bir b*-tur
yemeyen yoktur

-ѕєνєη ιηѕαη gιтмєуι вιℓє gєçιямєz αкℓıη∂αη..gι∂єη ιηѕαη ѕєνмємιşтιя вєη вυηυ öğяєη∂ιм

sönmüor ateşimizz ama alew alewde yanmıyorr//ayrılık zor ama beraberkende olmuyorrr

-Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim Şimdi Karanlıklar Sırdaşım Yağmurlar Göz Yaşım OLDU!…

нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη…!!!!

Senn benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!

“..ßeN SevmeYi ßeceremediM, ßelKi de SevilmeYi..ßeniM SevmeYe eNgeL eVciL aCılarıM VarDı..”

ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ..!

nescafé bile 3ü1 arada, ben yalnizim ”

………ßu a$k ßitmes…ßizi aYırmaYa KimseNiN Gücü Yetmez!!!

_ßiZ aĞıR DeğiLiZ MiLLeT HafiF !

DerDi oLaNı DinleriM, DerdiM VarSa DerDe YoL aÇaNı SileR GeçeriM..!

“o gözlerinde biraz beni görseydim.o gözlerini görmezden gelmeseydim, beni benim önümde yerlebir etmeseydin; hala senin için ölebilcek birisi olurdu”

Adı var kendi yoklardan bıktım…Adı var kendi yoksa ben de yokum!

Bir göz yaşı akıttım uğrunda yine..Yine seni anımsadım ve ağladım. Ama son gözyaşlarım..Sanma ki seni unuttuğumdan! Seni ölene kadar seveceğim derdim ya hep söz seveceğim “o” ana dek!

Buzdan evimiz, şekerden sevgimiz, tuzdan hayallerimiz vardı. Bir gün ne oldu biliyor musun? Yağmur yağdı!

Kimsenin Kimseyi Umursamadığı Bu Dunyada, Umursanmayan Birini Umursadığım İçin, Umursanmayacak Bir Haldeyim!!

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

