Güzel Msn Nickleri

Bir adsız çiçek olsam kırda alıp koklar mısın beni; Bir avuç toprak olsam alıp saklarmısın; beni, Hasta duşsem gurbetle yoklar mısın beni, Öldüğüm gün başımda olsan beni mezara kadar yolcularmısın…

Benim bir mesajlık ömrüm olsaydı bana sadece bir mesaj gönderecek olsaydın ve benim o mesajı okuduktan sonra öleceğimi bilseydin bana tek bir mesajda ne yazardın?

Gülü gülene ver,koklayıp sevene ver,gönül bir gonca güldür kıymetini bilene ver.

Ask ve arkadaslik bir günde yolda karsilasirlar, ask kendinden emin bir sekilde sorar: ben senden daha samimi ve daha sicak bir duyguyum sen neden varsinki bu dünyada? arkadaslik cevap verir bu kendini begenmis duyguya, senin arkanda biraktigin gözyaslarini silmek için…

Seninle ilk konuştuğumda senden hoşlanacağımdan korkmuştum, senden ilk hoşlandığımda ise sana aşık olacağımdan, şimdi sana aşığım ve seni kaybetmekten korkuyorum! (When I first talked to you, I was afraid to hold u, when I held u, I was afraid to love u, now that I love you I am afraid to lose you!)

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

